DANGER
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

حبيبــــــ(تــــ)ــــــك بين احضان قدر لعين و...............

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
aswindler girl
Dangerawy Shbaab
Dangerawy Shbaab
aswindler girl

حبيبــــــ(تــــ)ــــــك بين احضان قدر لعين و............... Empty
مُساهمةموضوع: حبيبــــــ(تــــ)ــــــك بين احضان قدر لعين و...............   حبيبــــــ(تــــ)ــــــك بين احضان قدر لعين و............... Emptyالثلاثاء سبتمبر 04, 2007 2:46 pm

اذا احببت او احببتى يوما وتعلقت بشخص اصبح لك الحياه والروح وشاء القدر ان تفترقوا لظرف ما اريد ان اعرف منكم كيف يقدر الانسان على تحمل رؤيه او حتى تخيل الحبيب فى احضان شخص اخر كيف يستطع بسهوله التنازل عن حلمه ........................... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

انا كنت عايزه اسال ازاى واحد بيحب بجد وبيغير على واحده يستسلم للظروف ويسلم بايده محبوبه لحضن واحد تانى ......ويسيب حبيبته لشخص تانى وهو متاكد ان عمرها ماهتحب غيره..... ازاى يقدر يشوفها بتتالم من قدر لعين هو فرضه عليها ببعده والتخلى عنها ..........
يعنى ازاى يحلم ببيت ومستقبل مع واحده ويسيب الحلم ده لحد تانى..... ويقدر انه يشوف بعد كده راجل تانى مكانه
ولو قدر ينساها هو هى ازاى تنسى ................

احنا فى مجتمع شرقى وله عاداته ودى حاجه مش محتاجه قواله..........
يعنى سن معين ولازم البنت فيه هترتبط بحد ولو رفضت طبعا عارفين الكلام اللى هينقال عنها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولو وافقت انها تتجوز وتكون مع شخص غير اللى بتحبه مش هتنساه خصوصا انه حبها له حقيقى ..............ازاى هى تتحمل وجودها مع انسان لمجرد انه زوجها .............ازاى هتقدر تدى لبيتها امان وهى مش لاقياه ازاى هتحبه وهى روحها وقلبها مع شخص تانى.............. وازاى الحبيب ده يقدر ببساطه يحولها لخاينه ايوه لمجرد انها تفكرفيه بس دى اكبرخيانه مش ضرورى الخيانه تكون فعل ..............يعنى بينهى حياتها معاه والتفكير فى مستقبل مش بيكون من حقها ................ ليه يضيع عمرها كله ليه يبعد عنها ويسبها بعد مايوعدها بانه هيفضل معاها لاخر العمر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اتمنى ان بعد كده الانسان يفكر كويس اوى فى نتيجه الحب اللى بيقدموا للطرف التانى ويتأكد كويس اذا كان هيقدر يحييهم على طول مش مجرد لحظات .............ولا هينهى حياتهم ويدمرهم زى مبيحصل دلوقتى.............

عدل سابقا من قبل في الأحد سبتمبر 09, 2007 4:12 am عدل 4 مرات
Harry.potter
admin

admin
Harry.potter

مُساهمةموضوع: رد: حبيبــــــ(تــــ)ــــــك بين احضان قدر لعين و...............   حبيبــــــ(تــــ)ــــــك بين احضان قدر لعين و............... Emptyالأربعاء سبتمبر 05, 2007 4:34 pm

والله انا بالنسبة ليا مثلا بحب فكرة العصمة تكون فى ايد المراة لان ده بيديها الحق فى انها تطلق نفسها بمعنى اوضح انا محبش اعيش مع حد مبيحبنيش حتى لو كان بيقول كدة وهو كداب او انا فاكره كداب طلاما قال انه مش طايقنى ومش عايز يعيش معايا يبقى لازم ابعد عنه بمزاجى لانى لو مبعدتش بمزاجى هبعد غصب عنى وغصب عنى مش هيضربنى مثلا لا بس الحب كلمة يعنى ايجاب وقبول يعنى بالنسبة للحب فده شىء انا بروح اقوله لواحدة مثلا انا بحبك هى ترد عليا انها هى كمان بتحبنى او نها مبتحبنيش الامر متوقف على اجابتها طبعا انما الفراق فده ممكن يكون بمزاج واحد بس بمعنى انا حسيت انى بكره او مبحبش بلاش بكره دى فيبقى هقول انا مبحبش ومش هستنى رد من الللى ادامى لان رده مش هيفيد لانى مش هعيش مع انسان مبحبوش نفس الكلام بالنسبة للطرف التانى على فكرة الكلام اللى انا كتبته كله محدش هيفهم منه حرف
https://danger.ahlamontada.com
aswindler girl
Dangerawy Shbaab
Dangerawy Shbaab
aswindler girl

مُساهمةموضوع: رد: حبيبــــــ(تــــ)ــــــك بين احضان قدر لعين و...............   حبيبــــــ(تــــ)ــــــك بين احضان قدر لعين و............... Emptyالخميس سبتمبر 06, 2007 11:46 pm

ميرسى على المرور

عدل سابقا من قبل في الأحد سبتمبر 09, 2007 4:14 am عدل 1 مرات
Harry.potter
admin

admin
Harry.potter

مُساهمةموضوع: رد: حبيبــــــ(تــــ)ــــــك بين احضان قدر لعين و...............   حبيبــــــ(تــــ)ــــــك بين احضان قدر لعين و............... Emptyالجمعة سبتمبر 07, 2007 9:12 am

ربنا يهديه يارب
https://danger.ahlamontada.com

حبيبــــــ(تــــ)ــــــك بين احضان قدر لعين و...............
صفحة 1 من اصل 1