DANGER
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوة

كاتب الموضوعرسالة
folaz111
المشرفين
المشرفين
folaz111

دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوة Empty
مُساهمةموضوع: دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوة   دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوة Emptyالسبت ديسمبر 08, 2007 12:08 am

دعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوة للذكريات
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
كل واحد مننا لية ذكرى حبيب صديق تيجي ننسى الو قت دة(الوقت الحالي)___ونتكلم بصراحة
يلا خليكو فاكرين بصراحة.........1.2.3 .أكشن
اصول اللعب ذي منا هعمل هتكلم عن حجتين او اكتر ليهم ذكريات حلوة معاك
يأما كانو حلوين او وحشين او نص حلو ونص وحش يالا....
انا من سبع سنين كنت بحب بجد وعشت قصت حب جميلة وبعدين انتهت وكان السبب في انها تخلص اعز صاحب عندي
واقعدت 3سنين مانع نفسي عن الحب والصداقة بس صحبت اجمل وجدع ولد راجل جدا وصحبتة بس كان في شبح بيطردني طول عمر الوحدةو الحب الاول وعدم نسيانة...بعد كدة وتحديدا يوم 15\11\2007
قلبي اتخطف مني وسابني ومش عارف راح فين وحبيت وطيرت من على الارض طير ونسيت كل اللي فات ونسيت
الذكريات عشان كدة انا حاسس ان انا لسة مولود و27\11\2007 هو يوم ميلادي لما نطقت كلمة الحب
وكانت دي او شهادت ميلاد ليا بس
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انا خلصت ومستني اللي يكمل

دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوة 011302va312ue

دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوة
صفحة 1 من اصل 1